Eller hur!!!!!

Hallå hej!
Sitter och väntar på att gå te jobbet, e nervös och nojjig mest hela tiden när de gäller lill bebis Hugo. Jag hoppas av hela mitt hjärt att allting går bra med  våran graviditet, jag vill inget annat än att den lilla skiten tittar ut 2september och mår bra. Min största önskan e de här i livet, tänkte lilla Hugo kan du inte sparka lite mera på mamma för då blir pappa lugn förstår du :-) de räcker med några små sparkar om dagen lill vännen min.
NU ska jag göra mig i ordning för att gå te jobbet min lill kille du och mamma e i mina tankar hela tiden de vet ni, var nu snäll mot mamma lill skiten KRAM......

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du har blogg!

Och du, Du vet att du och Emma är världens bästa människor.

Finns för er båda, trots jag aldrig syns :) Men i tankarna :D

2009-07-02 @ 20:43:11
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback